• De vrouwen van Beetgum kunnen komende donderdag in de thuiswedstrijd op t’Bosk kampioen worden van de 4de klasse. Tegenstander is het vrouwenteam van st. Annaparochie 2.

    Afgelopen zaterdag werd bij concurrent Leeuwarder Zwaluwen met 2-5 gewonnen en hierdoor kan het vrouwenteam bij winst of een gelijkspel tegen St. Anna kampioen worden. De uitwedstrijd tegen St. Anna eindigde 8 november 2025 in een 2-2 gelijkspel.

    Deze spannende kampioenschapswedstrijd op sportcomplex ’t Bosk begint donderdagavond 28 mei om 19.30 uur.

    Uiteraard is alle steun van supporters zeer welkom om de vrouwen aan te moedigen en bij een goed resultaat het kampioenschap te vieren.

rfwbs-sliderfwbs-slide