• Beetgum zoekt voor het seizoen 2023-2024 een ambitieuze en enthousiaste hoofdtrainer voor de A-selectie die momenteel uitkomt in de zaterdag vijfde klasse B.

Beetgum beschikt over een talentvolle A-selectie bestaande uit een mix van jong en oudere spelers, en een uitstekende accommodatie met veldverlichting.

Wij verwachten o.a. het volgende:
    – Diploma TC3.
    – Verzorgen trainingen op dinsdag- en donderdagavond voor de A-selectie en coachen bij alle wedstrijden van het eerste elftal.
    – Vaardigheden om spelers en team technisch en tactisch beter te maken.
    – Goede samenwerking met de technische staf en overige geledingen binnen de vereniging.
    – Interesse en betrokkenheid bij de gehele vereniging.

Voor meer informatie over v.v. Beetgum kijk op de website www.vvbeetgum.nl

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met Marten Johannes Bloem, voorzitter seniorencommissie Beetgum (06-41193804).

Uw sollicitatie (inclusief CV) kunt u voor 15 februari 2023 per mail sturen aan m.bloem@ittwaluk.nl

rfwbs-sliderfwbs-slide